HELLO IGEN! ^^

Konichiwa ! 

igår var jag med suzi hella jävla dan och lite med merve fan va kul det var. vi var ute en stund sen drog jag hem till suzana vi var inne på daton och kollade på tv och hennes bror och han kompis kasse var också där men jaja kasse tog min mobil för att kolla lite hur det känns att ha en touch sen ringer det alltså på min mobil kasse ger mobilen till suzana hon svarar så suana säger:
-hallå
personen säger:
-hej
sen sa jag till suzana att ge mig mobilen jag ba 
-hallå
personen på telefonen sa hej jag ba hej peronen säger hej hej hej hej hella jävla tiden det är som att personen spolar tbx hej hella tiden ja ba är det hanna ? men perosnen säger bara hejhejhej sen sa suzana ge mig telefonen sen stängde hon av den ^^ och perosnen ringde med dolt då.

Kommentarer
Postat av: Emina

det här är ganska en svår fråga men jjag e efterbliiiven!! jag gjorde min blogg igår för skojjs skull. och nu verkar de lite kul med att ha en blogg, så nu vill jag ändra min header fast jjag vet inte hur man gör!! det enda jjag vet är att man ska gå in på redigera stilmall sen kan jjag inte mer! asså snälla kan du berätta hur man gör? jjag fattar att det bli svårt att förklara för jjag har frågat massor o dom har typ sagt samma sak! men snälla förklara det du kan! förklara på ditt bästa sätt!



PLZ! P.S. Kolla min blogg :D den suger men iaf xD

2009-12-11 @ 23:02:45
URL: http://eminaalic.blogg.se/
Postat av: Yyasmiin.blogg.se

Hahahah människa xd

2010-01-06 @ 21:37:44
URL: http://yyasmiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0